El Salvador
The majority of teachers in Central America are unprepared to teach early literacy. Most of them have not learned how to do it during their preservice teacher education. Numerous education programs lack resources, time, and evidence-based approaches to prepare prospective teachers of literacy. This...
1. autor: | Bodewig, Carolina |
---|---|
Format: | Online |
Język: | hiszpański |
Wydane: |
Universidad de Costa Rica
2020
|
Hasła przedmiotowe: | |
Dostęp online: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/aie/article/view/41593 |
Podobne zapisy
-
Honduras
od: Flores Estrada, Maura Catalina
Wydane: (2020) -
Guatemala
od: Nanne Lippmann, Ingrid
Wydane: (2020) -
Nicaragua
od: Delgado Rocha, Byron Antonio
Wydane: (2020) -
Marco introductorio : ¿Cómo se está formando al cuerpo docente centroamericano para enseñar la lectoescritura inicial? Aportes de una investigación regional a partir de cinco estudios de caso
od: Andrade-Calderón, Paola, i wsp.
Wydane: (2020) -
Costa Rica
od: Araya Ramírez, Jéssica, i wsp.
Wydane: (2020)