El Salvador
The majority of teachers in Central America are unprepared to teach early literacy. Most of them have not learned how to do it during their preservice teacher education. Numerous education programs lack resources, time, and evidence-based approaches to prepare prospective teachers of literacy. This...
Príomhchruthaitheoir: | Bodewig, Carolina |
---|---|
Formáid: | Online |
Teanga: | Spáinnis |
Foilsithe / Cruthaithe: |
Universidad de Costa Rica
2020
|
Ábhair: | |
Rochtain ar líne: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/aie/article/view/41593 |
Míreanna comhchosúla
Míreanna comhchosúla
-
Honduras
de réir: Flores Estrada, Maura Catalina
Foilsithe / Cruthaithe: (2020) -
Guatemala
de réir: Nanne Lippmann, Ingrid
Foilsithe / Cruthaithe: (2020) -
Nicaragua
de réir: Delgado Rocha, Byron Antonio
Foilsithe / Cruthaithe: (2020) -
Marco introductorio : ¿Cómo se está formando al cuerpo docente centroamericano para enseñar la lectoescritura inicial? Aportes de una investigación regional a partir de cinco estudios de caso
de réir: Andrade-Calderón, Paola, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2020) -
Costa Rica
de réir: Araya Ramírez, Jéssica, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2020)