Las creencias de partida del profesorado en formación en la Enseñanza del Español como Lengua Extranjera (ELE) sobre la gramática
In recent decades, studies in foreign language teaching have shifted their focus to the teacher´s beliefs, due to their influence in classroom practices. This study analyzed the beliefs about grammar of 30 Colombian teachers, training as teachers of grammar of Spanish as a foreign language (SFL). Th...
Hoofdauteurs: | Villalba Martínez, Félix, Hincapié Moreno, Diana, Molina Morales, Guillermo |
---|---|
Formaat: | Online |
Taal: | Spaans |
Gepubliceerd in: |
Universidad de Costa Rica
2017
|
Onderwerpen: | |
Online toegang: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/aie/article/view/30154 |
Gelijkaardige items
-
Chilean young learners’ perspectives on their EFL lesson in primary schools
door: Inostroza A., María-Jesus
Gepubliceerd in: (2018) -
Paradigmas disciplinares que sustentan la enseñanza de la gramática de profesores en formación
door: Cisternas Fierro, Irsa
Gepubliceerd in: (2016) -
Evaluación de un curso de gramática del Inglés: insumo para la investigación / Evaluation of an english grammar course: springboard for research
door: Hasbún Hasbún, Leyla
Gepubliceerd in: (2007) -
Master of TESOL students’ conceptions of assessment: questioning beliefs
door: Martínez Marín, Juan Diego, et al.
Gepubliceerd in: (2021) -
Consciousness raising tasks for the learning of grammar in high school English language classrooms
door: Salazar Miranda, Jean Pool, et al.
Gepubliceerd in: (2018)