Las creencias de partida del profesorado en formación en la Enseñanza del Español como Lengua Extranjera (ELE) sobre la gramática
In recent decades, studies in foreign language teaching have shifted their focus to the teacher´s beliefs, due to their influence in classroom practices. This study analyzed the beliefs about grammar of 30 Colombian teachers, training as teachers of grammar of Spanish as a foreign language (SFL). Th...
Κύριοι συγγραφείς: | Villalba Martínez, Félix, Hincapié Moreno, Diana, Molina Morales, Guillermo |
---|---|
Μορφή: | Online |
Γλώσσα: | Ισπανικά |
Έκδοση: |
Universidad de Costa Rica
2017
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/aie/article/view/30154 |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Chilean young learners’ perspectives on their EFL lesson in primary schools
από: Inostroza A., María-Jesus
Έκδοση: (2018) -
Paradigmas disciplinares que sustentan la enseñanza de la gramática de profesores en formación
από: Cisternas Fierro, Irsa
Έκδοση: (2016) -
Evaluación de un curso de gramática del Inglés: insumo para la investigación / Evaluation of an english grammar course: springboard for research
από: Hasbún Hasbún, Leyla
Έκδοση: (2007) -
Master of TESOL students’ conceptions of assessment: questioning beliefs
από: Martínez Marín, Juan Diego, κ.ά.
Έκδοση: (2021) -
Consciousness raising tasks for the learning of grammar in high school English language classrooms
από: Salazar Miranda, Jean Pool, κ.ά.
Έκδοση: (2018)