APA-čujuhus (7. p.)

Watson Soto, H., & Camacho Brown, L. (2016). Lineamientos metodológicos para fortalecer la relación hogar-escuela y su contextualización, de parte del sector docente que trabaja con grupos étnicos indígenas: El caso de la población Cabécar de Chirripó. Inie.

Chicago-čujuhus (17. p.)

Watson Soto, Hannia, juo Lolita Camacho Brown. Lineamientos Metodológicos Para Fortalecer La Relación Hogar-escuela Y Su Contextualización, De Parte Del Sector Docente Que Trabaja Con Grupos étnicos Indígenas: El Caso De La Población Cabécar De Chirripó. [San José, Costa Rica]: Inie, 2016.

MLA-čujuhus (9. p.)

Watson Soto, Hannia, juo Lolita Camacho Brown. Lineamientos Metodológicos Para Fortalecer La Relación Hogar-escuela Y Su Contextualización, De Parte Del Sector Docente Que Trabaja Con Grupos étnicos Indígenas: El Caso De La Población Cabécar De Chirripó. Inie, 2016.

Muitte dárkkistit čujuhemiid riektatvuođa, ovdal go geavahat daid iežat deavsttas.