Tīpoka ki te ihirangi
Logotipo UCR RUIE
  • Inicio
  • Catálogo OPAC
  • Repositorio
  • Servicios
  • Revista AIE
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
    • Sámegiella
    • Монгол
    • Māori
Logotipo sitio web
Whatutoto
  • Programar al revés : el diseño...
  • Kīia tēnei
  • Pātuhitia tēnei
  • Īmēratia tēnei
  • Tā
  • Kaweake pūkete
    • Kaweake ki RefWorks
    • Kaweake ki EndNoteWeb
    • Kaweake ki EndNote
  • Hono pūmau

Programar al revés : el diseño curricular desde los aprendizajes /

Ngā taipitopito rārangi puna kōrero
Ētahi atu kaituhi: Jiménez Rodríguez, Miguel Ángel, Faus Dalmau, Lydia, Fuster Palacios, Isabel, Giménez Beut, Juan Antonio, Gómez Vivó, Gloria, Llopis Bueno, Mª José, Martínez Hervás, Noelia, Moril Valle, Remedios, Valencia Gracia, Mª Dolores
Hōputu: Pukapuka
Reo:Pāniora
I whakaputaina: Madrid : Narcea, S. A. de Ediciones, c2019
Rangatū:( Colección Educación Hoy Estudios )
Ngā marau:
CURRÍCULO (EDUCACIÓN)
PLAN DE ESTUDIOS
ENSEÑANZA
PLANIFICACIÓN DE LA EDUCACIÓN
  • Ngā puringa
  • Whakaahuatanga
  • Ngā tūemi rite
  • Tirohanga kaimahi

Ngā tūemi rite

  • Enriqueciendo el currículo para todo el alumnado /
    mā: Renzulli, Joseph S.
    I whakaputaina: (2016)
  • El currículo y la educación en el siglo XXI : la preparación del futuro y el enfoque por competencias /
    mā: López Rupérez, Francisco
    I whakaputaina: (2020)
  • Enfoques curriculares : perspectiva de diversos autores /
    mā: Achío Méndez, Ana María
    I whakaputaina: (1998)
  • Concepción de realidad del estudiante de undécimo año del Circuito 08 de la Región Central de Enseñanza de San José, como fuente de una eventual adecuación curricular /
    mā: Hernández Arias, Álvaro
    I whakaputaina: (1988)
  • Análisis del curriculum como cultura en una escuela con características de marginalidad /
    mā: Retana Padilla, Carlos
    I whakaputaina: (1987)

Ngā kōwhiringa rapu

  • Hītori rapu
  • Rapu Whatutoto

Kimihia ētahi atu

  • Tirotirohia te Putumōhio Tūemi
  • Tirotiro ā-Arapū
  • Tūhurahura Hongere
  • Ngā Tāpuitanga Akoranga
  • Ngā tūemi hou

Ka hia āwhina koe?

  • Ngā aki rapu
  • Tonoa he kaitiaki pukapuka
  • Ngā pātai auau
Logotipo UCR RUIE

Contacto

  • MicrosoftTeams-image (4) ruie@ucr.ac.cr
  • telefono 2511-1441 / 2511-8698
  • MicrosoftTeams-image (2) Ciudad de la Investigación, Universidad de Costa Rica, San Pedro de Montes de Oca.