University experience of a tutorial action programme during the COVID-19 lockdown in teacher training at a Valencian University (Spain)
Coronavirus disease 2019 (COVID-19) is perceived as the worst modern-times pandemic. This entirely new health situation entailed a new challenge to the education system. To our knowledge, the impact of alternative teaching methods derived from the social distancing imposed by COVID-19 on university...
Principais autores: | Martínez-Bello, Vladimir E., Díaz-Barahona, José, Bernabé-Villodre, María del Mar |
---|---|
Formato: | Online |
Idioma: | inglês |
Publicado em: |
Universidad de Costa Rica
2021
|
Assuntos: | |
Acesso em linha: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/aie/article/view/46793 |
Registros relacionados
-
Collaborative elearning: an academic experience between the University of Costa Rica and the University of Kansas / Colaboración en línea: una experiencia académica entre la Universidad de Costa Rica y la Universidad de Kansas
por: Quesada Pacheco, Allen
Publicado em: (2011) -
Naturaleza de la ciencia y género como temas transversales en cursos de Física I de la UNED de Costa Rica
por: Herrero-Villarreal, Diana, et al.
Publicado em: (2023) -
Explorando la satisfacción y la insatisfacción del estudiantado universitario en enseñanza remota de emergencia
por: Guiñez-Cabrera, Nataly, et al.
Publicado em: (2022) -
Experiencias de docentes de la Universidad de Costa Rica en tiempos de pandemia.
por: Cordero Cordero, Teresita
Publicado em: (2023) -
Ansiedad, depresión y estrés del estudiantado universitario por la reanudación de clases en época de pandemia
por: da Fonseca, Amândio Jamba Pedro, et al.
Publicado em: (2021)