The Need for an Evaluation Course tailored to the BA “Elementary Education with a Minor in English” at the University of Costa Rica
Between the years 2014 and 2015 researchers started to work as supervisors in the teaching practicum. From that point on, every year they noticed that the student-teachers struggle regarding how to assess English at the elementary school level. Since students from the Bachelor “Elementary Education...
Główni autorzy: | Vargas Solís, María Antonieta, Álvarez Fuentes, Carolina |
---|---|
Format: | Online |
Język: | hiszpański |
Wydane: |
Universidad de Costa Rica
2020
|
Hasła przedmiotowe: | |
Dostęp online: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/aie/article/view/41647 |
Podobne zapisy
-
Participación de los y las docentes en la transformación curricular / Teachers' participation in curricular transformation
od: Rojas Madrigal, Carolina
Wydane: (2012) -
Diseño curricular: de la integración a la complejidad / Curriculum design: from integration to complexity
od: Badilla Saxe, Eleonora
Wydane: (2009) -
La incorporación de la transversalidad en el diseño curricular de la Universidad Estatal a Distancia / The incorporation transversality in the curricular desing of the State Distance University
od: Ocampo Hernández, Christian
Wydane: (2013) -
Criterios para internacionalizar el currículum universitario / Criteria for the internationalization of university curricula
od: Guido Guido, Elsiana, i wsp.
Wydane: (2012) -
Evaluar para integrar los contenidos en un curso: el caso de la asignatura Modelos y Simulación / Evaluate to integrate contents in a course: subject Models and Simulation case
od: López Viudes, María Victoria, i wsp.
Wydane: (2009)