The Need for an Evaluation Course tailored to the BA “Elementary Education with a Minor in English” at the University of Costa Rica
Between the years 2014 and 2015 researchers started to work as supervisors in the teaching practicum. From that point on, every year they noticed that the student-teachers struggle regarding how to assess English at the elementary school level. Since students from the Bachelor “Elementary Education...
Κύριοι συγγραφείς: | Vargas Solís, María Antonieta, Álvarez Fuentes, Carolina |
---|---|
Μορφή: | Online |
Γλώσσα: | Ισπανικά |
Έκδοση: |
Universidad de Costa Rica
2020
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/aie/article/view/41647 |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Participación de los y las docentes en la transformación curricular / Teachers' participation in curricular transformation
από: Rojas Madrigal, Carolina
Έκδοση: (2012) -
Diseño curricular: de la integración a la complejidad / Curriculum design: from integration to complexity
από: Badilla Saxe, Eleonora
Έκδοση: (2009) -
La incorporación de la transversalidad en el diseño curricular de la Universidad Estatal a Distancia / The incorporation transversality in the curricular desing of the State Distance University
από: Ocampo Hernández, Christian
Έκδοση: (2013) -
Criterios para internacionalizar el currículum universitario / Criteria for the internationalization of university curricula
από: Guido Guido, Elsiana, κ.ά.
Έκδοση: (2012) -
Evaluar para integrar los contenidos en un curso: el caso de la asignatura Modelos y Simulación / Evaluate to integrate contents in a course: subject Models and Simulation case
από: López Viudes, María Victoria, κ.ά.
Έκδοση: (2009)