El Salvador
The majority of teachers in Central America are unprepared to teach early literacy. Most of them have not learned how to do it during their preservice teacher education. Numerous education programs lack resources, time, and evidence-based approaches to prepare prospective teachers of literacy. This...
第一著者: | Bodewig, Carolina |
---|---|
フォーマット: | Online |
言語: | スペイン語 |
出版事項: |
Universidad de Costa Rica
2020
|
主題: | |
オンライン・アクセス: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/aie/article/view/41593 |
類似資料
-
Honduras
著者:: Flores Estrada, Maura Catalina
出版事項: (2020) -
Guatemala
著者:: Nanne Lippmann, Ingrid
出版事項: (2020) -
Nicaragua
著者:: Delgado Rocha, Byron Antonio
出版事項: (2020) -
Marco introductorio : ¿Cómo se está formando al cuerpo docente centroamericano para enseñar la lectoescritura inicial? Aportes de una investigación regional a partir de cinco estudios de caso
著者:: Andrade-Calderón, Paola, 等
出版事項: (2020) -
Costa Rica
著者:: Araya Ramírez, Jéssica, 等
出版事項: (2020)