El Salvador
The majority of teachers in Central America are unprepared to teach early literacy. Most of them have not learned how to do it during their preservice teacher education. Numerous education programs lack resources, time, and evidence-based approaches to prepare prospective teachers of literacy. This...
Κύριος συγγραφέας: | Bodewig, Carolina |
---|---|
Μορφή: | Online |
Γλώσσα: | Ισπανικά |
Έκδοση: |
Universidad de Costa Rica
2020
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/aie/article/view/41593 |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Honduras
από: Flores Estrada, Maura Catalina
Έκδοση: (2020) -
Guatemala
από: Nanne Lippmann, Ingrid
Έκδοση: (2020) -
Nicaragua
από: Delgado Rocha, Byron Antonio
Έκδοση: (2020) -
Marco introductorio : ¿Cómo se está formando al cuerpo docente centroamericano para enseñar la lectoescritura inicial? Aportes de una investigación regional a partir de cinco estudios de caso
από: Andrade-Calderón, Paola, κ.ά.
Έκδοση: (2020) -
Costa Rica
από: Araya Ramírez, Jéssica, κ.ά.
Έκδοση: (2020)