Guatemala
Effective literacy programs have, as a common denominator, teachers with specialized training. The study summarized in this article suggests that a significant group of educators in the region do not acquire this level of training and, consequently, do not know what the basic skills of early grade l...
Autor principal: | Nanne Lippmann, Ingrid |
---|---|
Formato: | Online |
Idioma: | espanhol |
Publicado em: |
Universidad de Costa Rica
2020
|
Assuntos: | |
Acesso em linha: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/aie/article/view/41591 |
Registos relacionados
-
El Salvador
Por: Bodewig, Carolina
Publicado em: (2020) -
Honduras
Por: Flores Estrada, Maura Catalina
Publicado em: (2020) -
Nicaragua
Por: Delgado Rocha, Byron Antonio
Publicado em: (2020) -
Marco introductorio : ¿Cómo se está formando al cuerpo docente centroamericano para enseñar la lectoescritura inicial? Aportes de una investigación regional a partir de cinco estudios de caso
Por: Andrade-Calderón, Paola, et al.
Publicado em: (2020) -
Costa Rica
Por: Araya Ramírez, Jéssica, et al.
Publicado em: (2020)