Consciousness raising tasks for the learning of grammar in high school English language classrooms
From the pedagogical mediation of English grammar, many instructors heavily rely on textbooks, but many textbooks promote memorization instead of conscious use of grammar. Based on this premise, this article aims to evaluate the effectiveness of Consciousness Raising Grammar Tasks as a strategy to t...
Κύριοι συγγραφείς: | Salazar Miranda, Jean Pool, Quesada Fallas, Estefany, Rojas Blanco, Massiel, Barrantes Salas, Dayana, Madrigal Alfaro, Luis Diego, Vargas Vásquez, José Miguel |
---|---|
Μορφή: | Online |
Γλώσσα: | Αγγλικά Ισπανικά |
Έκδοση: |
Universidad de Costa Rica
2018
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/aie/article/view/34330 |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Evaluación de un curso de gramática del Inglés: insumo para la investigación / Evaluation of an english grammar course: springboard for research
από: Hasbún Hasbún, Leyla
Έκδοση: (2007) -
Consciousness-raising tasks for the mediation of text structure, cohesion, and coherence in essay writing
από: Rojas Vargas, Ana Lucía, κ.ά.
Έκδοση: (2020) -
Paradigmas disciplinares que sustentan la enseñanza de la gramática de profesores en formación
από: Cisternas Fierro, Irsa
Έκδοση: (2016) -
Las creencias de partida del profesorado en formación en la Enseñanza del Español como Lengua Extranjera (ELE) sobre la gramática
από: Villalba Martínez, Félix, κ.ά.
Έκδοση: (2017) -
Esbozo de una nueva gramática de la lengua española
Έκδοση: (1989)