A corpus linguistics application in the analysis of textbooks as national teaching instruments of English as a Second Language in Chile
The Ministry of Education (MINEDUC) bases the instruction of English in Chile in the Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment (CEFRL), however its guidelines have not been systematically considered in the practice of creating instructional material in the...
第一著者: | Arellano A., Rodrigo |
---|---|
フォーマット: | Online |
言語: | スペイン語 |
出版事項: |
Universidad de Costa Rica
2018
|
主題: | |
オンライン・アクセス: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/aie/article/view/31807 |
類似資料
-
Effects of scientific policies in the Spanish university: research projects in English language and Linguistics / Repercusión de la política científica en la Universidad Española: proyectos de investigación en Lengua y Lingüística Inglesa
著者:: Fernández Bajón, María Teresa, 等
出版事項: (2008) -
Propuesta pedagógica para el desarrollo de destrezas cognoscitivas en estudiantes de noveno año.
著者:: Montero Rojas, Eiliana, 等
出版事項: (2015) -
La relación infancia y movimiento en libros de texto del segundo ciclo de educación infantil / The relationship between childhood and movement in second grade early childhood education textbooks
著者:: Martínez Bello, Vladimir
出版事項: (2014) -
Consciousness raising tasks for the learning of grammar in high school English language classrooms
著者:: Salazar Miranda, Jean Pool, 等
出版事項: (2018) -
Validación y funcionalidad de la guía de comprobación de accesibilidad en la Sede Rodrigo Facio.
著者:: Gross Martínez, Martha, 等
出版事項: (2017)