A corpus linguistics application in the analysis of textbooks as national teaching instruments of English as a Second Language in Chile
The Ministry of Education (MINEDUC) bases the instruction of English in Chile in the Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment (CEFRL), however its guidelines have not been systematically considered in the practice of creating instructional material in the...
1. Verfasser: | Arellano A., Rodrigo |
---|---|
Format: | Online |
Sprache: | Spanisch |
Veröffentlicht: |
Universidad de Costa Rica
2018
|
Schlagworte: | |
Online-Zugang: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/aie/article/view/31807 |
Ähnliche Einträge
Ähnliche Einträge
-
Effects of scientific policies in the Spanish university: research projects in English language and Linguistics / Repercusión de la política científica en la Universidad Española: proyectos de investigación en Lengua y Lingüística Inglesa
von: Fernández Bajón, María Teresa, et al.
Veröffentlicht: (2008) -
Propuesta pedagógica para el desarrollo de destrezas cognoscitivas en estudiantes de noveno año.
von: Montero Rojas, Eiliana, et al.
Veröffentlicht: (2015) -
La relación infancia y movimiento en libros de texto del segundo ciclo de educación infantil / The relationship between childhood and movement in second grade early childhood education textbooks
von: Martínez Bello, Vladimir
Veröffentlicht: (2014) -
Consciousness raising tasks for the learning of grammar in high school English language classrooms
von: Salazar Miranda, Jean Pool, et al.
Veröffentlicht: (2018) -
Validación y funcionalidad de la guía de comprobación de accesibilidad en la Sede Rodrigo Facio.
von: Gross Martínez, Martha, et al.
Veröffentlicht: (2017)