Chilean young learners’ perspectives on their EFL lesson in primary schools
Latest research in the field of applied linguists suggests that giving children a participatory and active role in the development of their foreign language skills could help teachers reveal overlooked aspects of language learning. Furthermore, challenging the role given to children in language lear...
Главный автор: | Inostroza A., María-Jesus |
---|---|
Формат: | Online |
Язык: | испанский |
Опубликовано: |
Universidad de Costa Rica
2018
|
Предметы: | |
Online-ссылка: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/aie/article/view/31323 |
Схожие документы
-
Las creencias de partida del profesorado en formación en la Enseñanza del Español como Lengua Extranjera (ELE) sobre la gramática
по: Villalba Martínez, Félix, и др.
Опубликовано: (2017) -
Master of TESOL students’ conceptions of assessment: questioning beliefs
по: Martínez Marín, Juan Diego, и др.
Опубликовано: (2021) -
Comunicar lo leído en español como L2: Un estudio cualitativo en el contexto educativo chileno
по: Soliman, Maha
Опубликовано: (2021) -
Evaluación de la inteligencia artificial y de la calibración de docentes en los cursos de escritura de inglés como lengua extranjera en una universidad pública costarricense
по: Charpentier Jiménez, William
Опубликовано: (2024) -
Form-focused instruction (FFI) and language features attended to during content-based instruction (CBI) lessons at a southeastern Mexican university
по: Arias de la Cruz, Andrés, и др.
Опубликовано: (2019)