Chilean young learners’ perspectives on their EFL lesson in primary schools
Latest research in the field of applied linguists suggests that giving children a participatory and active role in the development of their foreign language skills could help teachers reveal overlooked aspects of language learning. Furthermore, challenging the role given to children in language lear...
Hoofdauteur: | Inostroza A., María-Jesus |
---|---|
Formaat: | Online |
Taal: | Spaans |
Gepubliceerd in: |
Universidad de Costa Rica
2018
|
Onderwerpen: | |
Online toegang: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/aie/article/view/31323 |
Gelijkaardige items
-
Las creencias de partida del profesorado en formación en la Enseñanza del Español como Lengua Extranjera (ELE) sobre la gramática
door: Villalba Martínez, Félix, et al.
Gepubliceerd in: (2017) -
Master of TESOL students’ conceptions of assessment: questioning beliefs
door: Martínez Marín, Juan Diego, et al.
Gepubliceerd in: (2021) -
Comunicar lo leído en español como L2: Un estudio cualitativo en el contexto educativo chileno
door: Soliman, Maha
Gepubliceerd in: (2021) -
Evaluación de la inteligencia artificial y de la calibración de docentes en los cursos de escritura de inglés como lengua extranjera en una universidad pública costarricense
door: Charpentier Jiménez, William
Gepubliceerd in: (2024) -
Form-focused instruction (FFI) and language features attended to during content-based instruction (CBI) lessons at a southeastern Mexican university
door: Arias de la Cruz, Andrés, et al.
Gepubliceerd in: (2019)