Chilean young learners’ perspectives on their EFL lesson in primary schools
Latest research in the field of applied linguists suggests that giving children a participatory and active role in the development of their foreign language skills could help teachers reveal overlooked aspects of language learning. Furthermore, challenging the role given to children in language lear...
第一著者: | Inostroza A., María-Jesus |
---|---|
フォーマット: | Online |
言語: | スペイン語 |
出版事項: |
Universidad de Costa Rica
2018
|
主題: | |
オンライン・アクセス: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/aie/article/view/31323 |
類似資料
-
Las creencias de partida del profesorado en formación en la Enseñanza del Español como Lengua Extranjera (ELE) sobre la gramática
著者:: Villalba Martínez, Félix, 等
出版事項: (2017) -
Master of TESOL students’ conceptions of assessment: questioning beliefs
著者:: Martínez Marín, Juan Diego, 等
出版事項: (2021) -
Comunicar lo leído en español como L2: Un estudio cualitativo en el contexto educativo chileno
著者:: Soliman, Maha
出版事項: (2021) -
Evaluación de la inteligencia artificial y de la calibración de docentes en los cursos de escritura de inglés como lengua extranjera en una universidad pública costarricense
著者:: Charpentier Jiménez, William
出版事項: (2024) -
Form-focused instruction (FFI) and language features attended to during content-based instruction (CBI) lessons at a southeastern Mexican university
著者:: Arias de la Cruz, Andrés, 等
出版事項: (2019)