Chilean young learners’ perspectives on their EFL lesson in primary schools
Latest research in the field of applied linguists suggests that giving children a participatory and active role in the development of their foreign language skills could help teachers reveal overlooked aspects of language learning. Furthermore, challenging the role given to children in language lear...
Hlavní autor: | Inostroza A., María-Jesus |
---|---|
Médium: | Online |
Jazyk: | španělština |
Vydáno: |
Universidad de Costa Rica
2018
|
Témata: | |
On-line přístup: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/aie/article/view/31323 |
Podobné jednotky
-
Las creencias de partida del profesorado en formación en la Enseñanza del Español como Lengua Extranjera (ELE) sobre la gramática
Autor: Villalba Martínez, Félix, a další
Vydáno: (2017) -
Master of TESOL students’ conceptions of assessment: questioning beliefs
Autor: Martínez Marín, Juan Diego, a další
Vydáno: (2021) -
Comunicar lo leído en español como L2: Un estudio cualitativo en el contexto educativo chileno
Autor: Soliman, Maha
Vydáno: (2021) -
Evaluación de la inteligencia artificial y de la calibración de docentes en los cursos de escritura de inglés como lengua extranjera en una universidad pública costarricense
Autor: Charpentier Jiménez, William
Vydáno: (2024) -
Form-focused instruction (FFI) and language features attended to during content-based instruction (CBI) lessons at a southeastern Mexican university
Autor: Arias de la Cruz, Andrés, a další
Vydáno: (2019)