Las creencias de partida del profesorado en formación en la Enseñanza del Español como Lengua Extranjera (ELE) sobre la gramática
In recent decades, studies in foreign language teaching have shifted their focus to the teacher´s beliefs, due to their influence in classroom practices. This study analyzed the beliefs about grammar of 30 Colombian teachers, training as teachers of grammar of Spanish as a foreign language (SFL). Th...
Main Authors: | Villalba Martínez, Félix, Hincapié Moreno, Diana, Molina Morales, Guillermo |
---|---|
Formato: | Online |
Idioma: | espanhol |
Publicado em: |
Universidad de Costa Rica
2017
|
Assuntos: | |
Acesso em linha: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/aie/article/view/30154 |
Registos relacionados
-
Chilean young learners’ perspectives on their EFL lesson in primary schools
Por: Inostroza A., María-Jesus
Publicado em: (2018) -
Paradigmas disciplinares que sustentan la enseñanza de la gramática de profesores en formación
Por: Cisternas Fierro, Irsa
Publicado em: (2016) -
Evaluación de un curso de gramática del Inglés: insumo para la investigación / Evaluation of an english grammar course: springboard for research
Por: Hasbún Hasbún, Leyla
Publicado em: (2007) -
Master of TESOL students’ conceptions of assessment: questioning beliefs
Por: Martínez Marín, Juan Diego, et al.
Publicado em: (2021) -
Consciousness raising tasks for the learning of grammar in high school English language classrooms
Por: Salazar Miranda, Jean Pool, et al.
Publicado em: (2018)