Las creencias de partida del profesorado en formación en la Enseñanza del Español como Lengua Extranjera (ELE) sobre la gramática
In recent decades, studies in foreign language teaching have shifted their focus to the teacher´s beliefs, due to their influence in classroom practices. This study analyzed the beliefs about grammar of 30 Colombian teachers, training as teachers of grammar of Spanish as a foreign language (SFL). Th...
主要な著者: | Villalba Martínez, Félix, Hincapié Moreno, Diana, Molina Morales, Guillermo |
---|---|
フォーマット: | Online |
言語: | スペイン語 |
出版事項: |
Universidad de Costa Rica
2017
|
主題: | |
オンライン・アクセス: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/aie/article/view/30154 |
類似資料
-
Chilean young learners’ perspectives on their EFL lesson in primary schools
著者:: Inostroza A., María-Jesus
出版事項: (2018) -
Paradigmas disciplinares que sustentan la enseñanza de la gramática de profesores en formación
著者:: Cisternas Fierro, Irsa
出版事項: (2016) -
Evaluación de un curso de gramática del Inglés: insumo para la investigación / Evaluation of an english grammar course: springboard for research
著者:: Hasbún Hasbún, Leyla
出版事項: (2007) -
Master of TESOL students’ conceptions of assessment: questioning beliefs
著者:: Martínez Marín, Juan Diego, 等
出版事項: (2021) -
Consciousness raising tasks for the learning of grammar in high school English language classrooms
著者:: Salazar Miranda, Jean Pool, 等
出版事項: (2018)