Las creencias de partida del profesorado en formación en la Enseñanza del Español como Lengua Extranjera (ELE) sobre la gramática
In recent decades, studies in foreign language teaching have shifted their focus to the teacher´s beliefs, due to their influence in classroom practices. This study analyzed the beliefs about grammar of 30 Colombian teachers, training as teachers of grammar of Spanish as a foreign language (SFL). Th...
Auteurs principaux: | Villalba Martínez, Félix, Hincapié Moreno, Diana, Molina Morales, Guillermo |
---|---|
Format: | Online |
Langue: | espagnol |
Publié: |
Universidad de Costa Rica
2017
|
Sujets: | |
Accès en ligne: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/aie/article/view/30154 |
Documents similaires
-
Chilean young learners’ perspectives on their EFL lesson in primary schools
par: Inostroza A., María-Jesus
Publié: (2018) -
Paradigmas disciplinares que sustentan la enseñanza de la gramática de profesores en formación
par: Cisternas Fierro, Irsa
Publié: (2016) -
Evaluación de un curso de gramática del Inglés: insumo para la investigación / Evaluation of an english grammar course: springboard for research
par: Hasbún Hasbún, Leyla
Publié: (2007) -
Master of TESOL students’ conceptions of assessment: questioning beliefs
par: Martínez Marín, Juan Diego, et autres
Publié: (2021) -
Consciousness raising tasks for the learning of grammar in high school English language classrooms
par: Salazar Miranda, Jean Pool, et autres
Publié: (2018)