Las creencias de partida del profesorado en formación en la Enseñanza del Español como Lengua Extranjera (ELE) sobre la gramática
In recent decades, studies in foreign language teaching have shifted their focus to the teacher´s beliefs, due to their influence in classroom practices. This study analyzed the beliefs about grammar of 30 Colombian teachers, training as teachers of grammar of Spanish as a foreign language (SFL). Th...
Hauptverfasser: | Villalba Martínez, Félix, Hincapié Moreno, Diana, Molina Morales, Guillermo |
---|---|
Format: | Online |
Sprache: | Spanisch |
Veröffentlicht: |
Universidad de Costa Rica
2017
|
Schlagworte: | |
Online-Zugang: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/aie/article/view/30154 |
Ähnliche Einträge
Ähnliche Einträge
-
Chilean young learners’ perspectives on their EFL lesson in primary schools
von: Inostroza A., María-Jesus
Veröffentlicht: (2018) -
Paradigmas disciplinares que sustentan la enseñanza de la gramática de profesores en formación
von: Cisternas Fierro, Irsa
Veröffentlicht: (2016) -
Evaluación de un curso de gramática del Inglés: insumo para la investigación / Evaluation of an english grammar course: springboard for research
von: Hasbún Hasbún, Leyla
Veröffentlicht: (2007) -
Master of TESOL students’ conceptions of assessment: questioning beliefs
von: Martínez Marín, Juan Diego, et al.
Veröffentlicht: (2021) -
Consciousness raising tasks for the learning of grammar in high school English language classrooms
von: Salazar Miranda, Jean Pool, et al.
Veröffentlicht: (2018)