Effects of scaffolded intensive reading on students’ reading comprehension performance
Abstract: This research sought to explore the connection between a small-group intensive reading comprehension project and students’ performance in two sample English national exit exams (ENEEs) developed by the Ministry of Public Education, Costa Rica. The data were gathered from an intervention pl...
第一著者: | Sevilla Morales, Henry |
---|---|
フォーマット: | Online |
言語: | スペイン語 |
出版事項: |
Universidad de Costa Rica
2017
|
主題: | |
オンライン・アクセス: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/aie/article/view/27204 |
類似資料
-
Decodificación y lectura / Decodification and reading
著者:: Paredes Muñante, Jorge Guillermo
出版事項: (2006) -
Consideraciones didácticas para la aplicación de estrategias de lectura / Didactic considerations for the application of reading strategies
著者:: Solé, Maira
出版事項: (2007) -
Conocimiento previo y comprensión lectora en un texto de materia teológica / Prior knowledge and reading comprehension with a Theology text
著者:: Méndez Anchía, Silvia
出版事項: (2007) -
The effect of explicit vocabulary teaching on vocabulary acquisition and attitude towards reading
著者:: Hasbún Hasbún, Leyla
出版事項: (2005) -
La lectura extensiva: un medio para mejorar la habilidad lingüística de la población estudiantil / Extensive reading: a tool to improve students’ proficiency level
著者:: Hernández Herrero, Annabelle
出版事項: (2007)