Computer mediated parent-teacher communication / La comunicación entre padre-maestro mediada por computadora
Parent-teacher communication is crucial to children’s education. The literature reveals that parents’ involvement in their children’s education improves outcomes in areas such as learning, attendance, behavior, and graduation rates. Increased and meaningful communication between home and school is l...
第一著者: | Juniu, Susana |
---|---|
フォーマット: | Online |
言語: | スペイン語 |
出版事項: |
Universidad de Costa Rica
2009
|
主題: | |
オンライン・アクセス: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/aie/article/view/18000 |
類似資料
-
Web-Based Learning (WBL): a challenge for foreign languaje teachers
著者:: Quesada Pacheco, Allen
出版事項: (2005) -
Las creencias sobre obesidad de niños y niñas en edad escolar y las de sus progenitores / Beliefs about obesity of school children with this condition and their parents
著者:: Núñez Rivas, Hilda, 等
出版事項: (2013) -
Explorando el proceso de enseñanza y de aprendizaje en el área de la programación de computadoras / Exploring the teaching-learning process in the area of computer programming
著者:: Murillo Rivera, Maureen
出版事項: (2006) -
Necesidades de orientación de padres y madres de estudiantes de colegios académicos diurnos de la Dirección Regional San José Norte / Counseling needs of parents from academic day secondary schools of the North San José region
著者:: Chinchilla Jiménez, Roxana, 等
出版事項: (2015) -
Instructor interactivo de nivelación diferencial (IIN) en ingeniería topográfica: diseño, desarrollo y evaluación
著者:: Garbanzo León, Jaime, 等
出版事項: (2018)