The testing of listening in bilingual secondary schools of Costa Rica: bridging gaps between theory and practice / Evaluación de la destreza auditiva en los colegios bilingües de Costa Rica: acortando brechas entre teoría y práctica
Despite listening being one of the most crucial skills in the process of communication, research shows that it has been neglected in most English as a Foreign Language (EFL) programs, both worldwide and in Costa Rica. Worse yet, mismatches between theory and practice often result in poor listening a...
المؤلفون الرئيسيون: | Gamboa Mena, Roy, Sevilla Morales, Henry |
---|---|
التنسيق: | Online |
اللغة: | الإسبانية |
منشور في: |
Universidad de Costa Rica
2014
|
الموضوعات: | |
الوصول للمادة أونلاين: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/aie/article/view/14800 |
مواد مشابهة
-
La enseñanza del inglés en Costa Rica y la destreza auditiva en el aula desde una perspectiva histórica
حسب: Córdoba Cubillo, Patricia, وآخرون
منشور في: (2005) -
La comprensión auditiva: definición, importancia, características, procesos, materiales y actividades
حسب: Córdoba Cubillo, Patricia, وآخرون
منشور في: (2005) -
Interaction in the English classroom; an exploratory study
حسب: Fernández Abarca, Marianella
منشور في: (2004) -
Principios epistemológicos y axiológicos del saber docente en la enseñanza del inglés / Epistemological and axiological principles of the english teacher knowledge
حسب: Córdoba González, Gustavo, وآخرون
منشور في: (2010) -
Carreras de enseñanza bilingüe: Un paso más en la ruta hacia la Costa Rica bilingüe
حسب: Vargas González, María Fernanda, وآخرون
منشور في: (2024)