Cytowanie według stylu APA (wyd. 7)

García Fallas, J., Cárdenas Leitón, H. M., Chaves Salas, A. L., Álvarez Espinoza, N., González Araya, N., & Gil Calderón, M. (2019). Los procesos de comprensión lectora y su interacción con las TIC, otros mediadores culturales y la acción pedagógica docente en el nivel de transición, I y II ciclos de la educación general básica. INIE.

Cytowanie według stylu Chicago (wyd. 17)

García Fallas, Jacqueline, Helvetia María Cárdenas Leitón, Ana Lupita Chaves Salas, Nazira Álvarez Espinoza, Nidia González Araya, i Marcela Gil Calderón. Los Procesos De Comprensión Lectora Y Su Interacción Con Las TIC, Otros Mediadores Culturales Y La Acción Pedagógica Docente En El Nivel De Transición, I Y II Ciclos De La Educación General Básica. INIE, 2019.

Cytowanie według stylu MLA (wyd. 9)

García Fallas, Jacqueline, et al. Los Procesos De Comprensión Lectora Y Su Interacción Con Las TIC, Otros Mediadores Culturales Y La Acción Pedagógica Docente En El Nivel De Transición, I Y II Ciclos De La Educación General Básica. INIE, 2019.

Uwaga: Te cytaty mogą odróżniać się od wytycznej twojego fakultetu..