Tohutoro APA (7th ed.)

Camacho Brown, L., & Watson Soto, H. (2012). Estrategias de mediación docente para trabajar un currículum con pertinencia cultural en el nivel de las escuelas indígenas cabécares del distrito de Chirripó, Turrialba. INIE.

Tohutoru Kātū Chicago (17th ed.)

Camacho Brown, Lolita, me Hannia Watson Soto. Estrategias De Mediación Docente Para Trabajar Un Currículum Con Pertinencia Cultural En El Nivel De Las Escuelas Indígenas Cabécares Del Distrito De Chirripó, Turrialba. San José, Costa Rica: INIE, 2012.

Tohutoro MLA (9th ed.)

Camacho Brown, Lolita, me Hannia Watson Soto. Estrategias De Mediación Docente Para Trabajar Un Currículum Con Pertinencia Cultural En El Nivel De Las Escuelas Indígenas Cabécares Del Distrito De Chirripó, Turrialba. INIE, 2012.

Kia tūpato: Kāore pea ēnei kupu hautoa i te ōrite pū 100%.