Tīpoka ki te ihirangi
Logotipo UCR RUIE
  • Inicio
  • Catálogo OPAC
  • Repositorio
  • Servicios
  • Revista AIE
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
    • Sámegiella
    • Монгол
    • Māori
Logotipo sitio web
Whatutoto
Ka uta anō te whārangi ina tangohia he tātari. Tautuhi Tātari Anō
Ngā Tātari Hoatu:
Ngā kaupapa kua whakahuatia: Tango tātari institutional evaluation
Ka uta anō te whārangi ina tangohia he tātari.
Tautuhi Tātari Anō
Whakaatu tātari (1)
Ngā kaupapa kua whakahuatia: Tango tātari institutional evaluation
  • La persona en el enfoque histó...
  • Kīia tēnei
  • Pātuhitia tēnei
  • Īmēratia tēnei
  • Tā
  • Kaweake pūkete
    • Kaweake ki RefWorks
    • Kaweake ki EndNoteWeb
    • Kaweake ki EndNote
  • Hono pūmau

La persona en el enfoque histórico cultural./

Ngā taipitopito rārangi puna kōrero
Kaituhi matua: Arias Beatón, Guillermo
Hōputu: Pukapuka
Reo:Pāniora
I whakaputaina: Brasil : Linear B, 2005
Ngā marau:
ENFOQUE HISTORICO CULTURAL
  • Ngā puringa
  • Whakaahuatanga
  • Ngā tūemi rite
  • Tirohanga kaimahi

Ngā tūemi rite

  • La perspectiva histórico-cultural y la educación especial: contribuciones iniciales y desarrollos actuales / Historical –cultural perspective and the special education: early contributions and current developments
    mā: Mitjáns Martínez, Albertina
    I whakaputaina: (2009)
  • El proceso de formación profesional desde el punto de vista complejo e histórico-cultural
    mā: Llerena Companioni, Odalia
    I whakaputaina: (2015)
  • Modelación dialéctica de la estadística desde el enfoque histórico cultural: El objeto de estudio y su medición
    mā: Umaña Carrillo, Roy
    I whakaputaina: (2019)
  • El enfoque histórico cultural en el estudio del desarrollo humano: para una praxis humanista / Cultural historical paradigm in studies about human development: an approach to praxis
    mā: Fariñas León, Gloria
    I whakaputaina: (2009)
  • La innovación docente: reflexiones a partir del enfoque histórico cultural / The teaching innovation: reflections from the historical-cultural approach
    mā: González García, Victoria
    I whakaputaina: (2012)

Ngā kōwhiringa rapu

  • Hītori rapu
  • Rapu Whatutoto

Kimihia ētahi atu

  • Tirotirohia te Putumōhio Tūemi
  • Tirotiro ā-Arapū
  • Tūhurahura Hongere
  • Ngā Tāpuitanga Akoranga
  • Ngā tūemi hou

Ka hia āwhina koe?

  • Ngā aki rapu
  • Tonoa he kaitiaki pukapuka
  • Ngā pātai auau
Logotipo UCR RUIE

Contacto

  • MicrosoftTeams-image (4) ruie@ucr.ac.cr
  • telefono 2511-1441 / 2511-8698
  • MicrosoftTeams-image (2) Ciudad de la Investigación, Universidad de Costa Rica, San Pedro de Montes de Oca.