APA-čujuhus (7. p.)

Carranza Solano, A. L. (2013). Plan de los 200 días lectivos del Ministerio de Educación Pública de Costa Rica: Enseñanza de la gramática del español como segunda lengua a niños sordos. INIE. MEP. Instituto de Desarrollo Profesional Uladislao Gámez Solano.

Chicago-čujuhus (17. p.)

Carranza Solano, Ana Lucía. Plan De Los 200 Días Lectivos Del Ministerio De Educación Pública De Costa Rica: Enseñanza De La Gramática Del Español Como Segunda Lengua a Niños Sordos. San José, Costa Rica: INIE. MEP. Instituto de Desarrollo Profesional Uladislao Gámez Solano, 2013.

MLA-čujuhus (9. p.)

Carranza Solano, Ana Lucía. Plan De Los 200 Días Lectivos Del Ministerio De Educación Pública De Costa Rica: Enseñanza De La Gramática Del Español Como Segunda Lengua a Niños Sordos. INIE. MEP. Instituto de Desarrollo Profesional Uladislao Gámez Solano, 2013.

Muitte dárkkistit čujuhemiid riektatvuođa, ovdal go geavahat daid iežat deavsttas.