Cytowanie według stylu APA (wyd. 7)

Padilla Mora, M., Cerdas González, A. I., Rodríguez Villagra, O., & Fornaguera Trías, J. (2009). Teoría de la mente en niños preescolares: Diferencias entre sexos y capacidad de memoria de trabajo / Theory of mind in preschool children: sex differences and working memory capacity. Universidad de Costa Rica.

Cytowanie według stylu Chicago (wyd. 17)

Padilla Mora, Michael, Ana Isabel Cerdas González, Odir Rodríguez Villagra, i Jaime Fornaguera Trías. Teoría De La Mente En Niños Preescolares: Diferencias Entre Sexos Y Capacidad De Memoria De Trabajo / Theory of Mind in Preschool Children: Sex Differences and Working Memory Capacity. Universidad de Costa Rica, 2009.

Cytowanie według stylu MLA (wyd. 9)

Padilla Mora, Michael, et al. Teoría De La Mente En Niños Preescolares: Diferencias Entre Sexos Y Capacidad De Memoria De Trabajo / Theory of Mind in Preschool Children: Sex Differences and Working Memory Capacity. Universidad de Costa Rica, 2009.

Uwaga: Te cytaty mogą odróżniać się od wytycznej twojego fakultetu..