APA (7e ed.) Bronvermelding

González Rey, F. L. (2009). La significación de Vygotski para la consideración de lo afectivo en la educación: Las bases para la cuestión de la subjetividad / The vygotsky‟s significance for the consideration of the affective processes in education: a new basis for the topic of.. Universidad de Costa Rica.

Chicago (17e ed.) Bronvermelding

González Rey, Fernando Luis. La Significación De Vygotski Para La Consideración De Lo Afectivo En La Educación: Las Bases Para La Cuestión De La Subjetividad / The Vygotsky‟s Significance for the Consideration of the Affective Processes in Education: A New Basis for the Topic of.. Universidad de Costa Rica, 2009.

MLA (9e ed.) Bronvermelding

González Rey, Fernando Luis. La Significación De Vygotski Para La Consideración De Lo Afectivo En La Educación: Las Bases Para La Cuestión De La Subjetividad / The Vygotsky‟s Significance for the Consideration of the Affective Processes in Education: A New Basis for the Topic of.. Universidad de Costa Rica, 2009.

Let op: Deze citaties zijn niet altijd 100% accuraat.