APA-čujuhus (7. p.)

Chavarría González, M. C., & Orozco Castro, C. (2006). Ecoanálisis como puerta de entrada a la decodificación de lo cotidiano: Hacia una educación posible / Ecoanalytic approaches as entry points towards decoding the quotidian: envisioning possibilities in education. Universidad de Costa Rica.

Chicago-čujuhus (17. p.)

Chavarría González, María Celina, juo Cynthia Orozco Castro. Ecoanálisis Como Puerta De Entrada a La Decodificación De Lo Cotidiano: Hacia Una Educación Posible / Ecoanalytic Approaches as Entry Points Towards Decoding the Quotidian: Envisioning Possibilities in Education. Universidad de Costa Rica, 2006.

MLA-čujuhus (9. p.)

Chavarría González, María Celina, juo Cynthia Orozco Castro. Ecoanálisis Como Puerta De Entrada a La Decodificación De Lo Cotidiano: Hacia Una Educación Posible / Ecoanalytic Approaches as Entry Points Towards Decoding the Quotidian: Envisioning Possibilities in Education. Universidad de Costa Rica, 2006.

Muitte dárkkistit čujuhemiid riektatvuođa, ovdal go geavahat daid iežat deavsttas.