Content-based instruction in an english oral communication course at the University of Costa Rica
This article presents the results of a research study carried out with a group of second-year English students at the School of Modern Languages at the University of Costa Rica. The purpose of this investigation was a) to find out if the recycling of content through the use of a variety of authentic...
מחבר ראשי: | Hernández Herrero, Annabelle |
---|---|
פורמט: | Online |
שפה: | אנגלית |
יצא לאור: |
Universidad de Costa Rica
2005
|
נושאים: | |
גישה מקוונת: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/aie/article/view/9146 |
פריטים דומים
-
Using content-based instruction to create a sample lesson for the English course oral communication I, at the university of Costa Rica / El uso de la metodología basada en contenidos para crear una lección para el curso de inglés Comunicación Oral I en...
מאת: Navas Brenes, César Alberto
יצא לאור: (2010) -
The Chungopoint Method: making the most of the students’ effort to speak the foreign language in the classroom / El Método Chungopoint: aprovechando al maximo el esfuerzo de los estudiantes para hablar el lenguaje extranjero en la clase
מאת: Rubio Alcalá, Fernando
יצא לאור: (2006) -
Form-focused instruction (FFI) and language features attended to during content-based instruction (CBI) lessons at a southeastern Mexican university
מאת: Arias de la Cruz, Andrés, et al.
יצא לאור: (2019) -
Towards an understanding of the benefits of short stories in oral communication courses / Hacia un entendimiento de los beneficios de historias cortas en cursos de comunicación oral
מאת: Sevilla Morales, Henry, et al.
יצא לאור: (2015) -
La competencia en la expresión oral de niños escolares en Costa Rica. El componente léxico.
מאת: Araya Ramírez, Jessica
יצא לאור: (2015)