Content-based instruction in an english oral communication course at the University of Costa Rica
This article presents the results of a research study carried out with a group of second-year English students at the School of Modern Languages at the University of Costa Rica. The purpose of this investigation was a) to find out if the recycling of content through the use of a variety of authentic...
Κύριος συγγραφέας: | Hernández Herrero, Annabelle |
---|---|
Μορφή: | Online |
Γλώσσα: | Αγγλικά |
Έκδοση: |
Universidad de Costa Rica
2005
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/aie/article/view/9146 |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Using content-based instruction to create a sample lesson for the English course oral communication I, at the university of Costa Rica / El uso de la metodología basada en contenidos para crear una lección para el curso de inglés Comunicación Oral I en...
από: Navas Brenes, César Alberto
Έκδοση: (2010) -
The Chungopoint Method: making the most of the students’ effort to speak the foreign language in the classroom / El Método Chungopoint: aprovechando al maximo el esfuerzo de los estudiantes para hablar el lenguaje extranjero en la clase
από: Rubio Alcalá, Fernando
Έκδοση: (2006) -
Form-focused instruction (FFI) and language features attended to during content-based instruction (CBI) lessons at a southeastern Mexican university
από: Arias de la Cruz, Andrés, κ.ά.
Έκδοση: (2019) -
Towards an understanding of the benefits of short stories in oral communication courses / Hacia un entendimiento de los beneficios de historias cortas en cursos de comunicación oral
από: Sevilla Morales, Henry, κ.ά.
Έκδοση: (2015) -
La competencia en la expresión oral de niños escolares en Costa Rica. El componente léxico.
από: Araya Ramírez, Jessica
Έκδοση: (2015)