Portfolios as alternative assessment strategy for enviromental education in pre-service teaching education at university level / Portafolios como estrategia alternativa de evaluación para la educación ambiental en la educación de servicio previo en el...
This article describes the development of the portfolio assessment technique as a strategy for teacher education at university level, in order to create a positive relationship between humans and environment. It shows the theorist approach and the research process used to validate the ground hypothe...
Príomhchruthaitheoir: | Mata Segreda, Alejandrina |
---|---|
Formáid: | Online |
Teanga: | Béarla |
Foilsithe / Cruthaithe: |
Universidad de Costa Rica
2003
|
Ábhair: | |
Rochtain ar líne: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/aie/article/view/9015 |
Míreanna comhchosúla
Míreanna comhchosúla
-
El portafolio como instrumento clave para la evaluación en Educación Superior / The portfolio as a key tool for assessment in Higher Education
de réir: Murillo Sancho, Gabriela
Foilsithe / Cruthaithe: (2012) -
Uso de un portafolio virtual para incorporar la dimensión ambiental: una experiencia de investigación-acción en el aula / Use of a virtual portfolio to incorporate the environmental dimension: an experience of action research in the classroom
de réir: Zúñiga Vega, Claudia, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2011) -
El portafolio digital utilizado en la evaluación de la Clínica de Odontología en la Universidad de Costa Rica (UCR): reporte de una experiencia / The digital portfolio use in Dentistry Clinical Assessment in the University of Costa Rica (UCR): report of..
de réir: Maroto Marín, Orlando
Foilsithe / Cruthaithe: (2011) -
Percepción ambiental en estudiantes de secundaria / Environmental perception at middle school students
de réir: Zamorano González, Benito, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2009) -
Propuesta para estudiar agroecología con estudiantes de segundo ciclo del circuito escolar N°4 del cantón de Alvarado de Cartago
de réir: Fernández Monge, Elena
Foilsithe / Cruthaithe: (2020)