Desarrollo de la competencia comunicativa en el estudiantado universitario dominicano mediante la red social Facebook: Un estudio de caso
The teaching-learning process has been approached, during the last decades, from a Competency Model. These should be developed in each subject and from practice. Social networks have proved to be a feasible alternative that, with the teacher as a facilitating agent, can help students to develop thei...
Ngā kaituhi matua: | Leonard Ruiz, Mayra, Muñoz, Marta Celiz María, Valerio Bejarán, Vianibel Altagracia |
---|---|
Hōputu: | Online |
Reo: | Pāniora |
I whakaputaina: |
Universidad de Costa Rica
2024
|
Ngā marau: | |
Urunga tuihono: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/aie/article/view/59102 |
Ngā tūemi rite
-
La competencia comunicativa como base del desarrollo de la competencia social y ciudadana en el aula / Communicative competence as a basis for developmentof social and civic competence in the classroom
mā: Fernández Herrero, Beatriz
I whakaputaina: (2010) -
Las redes sociales como instrumento de mediación pedagógica: alcances y limitaciones / Social networks as a tool for teaching mediation: scope and limitations
mā: Abarca Araya, Steven
I whakaputaina: (2013) -
Uso de las redes sociales virtuales en la población adulta mayor. Una experiencia de investigación-acción.
mā: Murillo Rivera, Maureen
I whakaputaina: (2015) -
Proyecto redes sociales para el INIE /
mā: Ríos Cortés, Karol
I whakaputaina: (2011) -
Las bitácoras electrónicas, o blogs, y su utilización para el desarrollo de la competencia comunicativa: síntesis de una experiencia en la formación de docentes de educación primaria / Electronic blogs and their effectiveness for the development of...
mā: Solano Córdoba, Olga Ligia
I whakaputaina: (2010)