Carreras de enseñanza bilingüe: Un paso más en la ruta hacia la Costa Rica bilingüe
Since 1994, Costa Rica has been making efforts to improve the knowledge of a second language in primary and secondary school students. Nevertheless, the results have not been as expected. This article aims to study the relevance and need to create education bilingual programs in Costa Rica in discip...
المؤلفون الرئيسيون: | Vargas González, María Fernanda, Noguera Salgado, Norman, Maroto Vargas, Ana Patricia |
---|---|
التنسيق: | Online |
اللغة: | الإسبانية |
منشور في: |
Universidad de Costa Rica
2024
|
الموضوعات: | |
الوصول للمادة أونلاين: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/aie/article/view/57146 |
مواد مشابهة
-
Informe final del proyecto de asesoría curricular en la Escuela Bilingue de Cartago /
حسب: Mora Vargas, Ana Isabel
منشور في: (2003) -
Educación intercultural bilingüe en La Araucanía (Chile): Entre la inclusión y el nacionalismo minoritario
حسب: Cisternas Irarrázabal, César
منشور في: (2018) -
A case study in the acquisition of three types of morphemes in English by a bilingual child
حسب: Quesada Pacheco, Allen
منشور في: (2016) -
The testing of listening in bilingual secondary schools of Costa Rica: bridging gaps between theory and practice / Evaluación de la destreza auditiva en los colegios bilingües de Costa Rica: acortando brechas entre teoría y práctica
حسب: Gamboa Mena, Roy, وآخرون
منشور في: (2014) -
Metalinguistic knowledge at play: using common core en español to develop teaching specific spanish competencies in bilingual teacher education in the U.S.A. / Cristian R. Aquino Sterling
حسب: Aquino Sterling, Cristian R.
منشور في: (2015)