Aula Invertida y Trabajo Cooperativo para promover Habilidades Cognitivas Superiores
This article has a quantitative methodology and approach, a descriptive-correlational scope that collects students' perceptions about the application of the flipped and traditional classroom and presents the contribution of these two approaches to the development of higher thinking skills. This...
Main Authors: | Alvarracín Alvarez, Aleida Monserrat, Guanopatín Jinéz, Jorge Patricio, Benavides Herrera, Patricio Vicente |
---|---|
Format: | Online |
Language: | Spanish |
Published: |
Universidad de Costa Rica
2022
|
Subjects: | |
Online Access: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/aie/article/view/48865 |
Similar Items
-
Modelos de cooperación en homo sapiens sapiens y cebus capucinus: hacia la búsqueda de la cooperación heterotécnica y su relación con el aprendizaje desde estudios de naturaleza.
by: Piedra García, Luis Ángel, et al.
Published: (2017) -
Éxito escolar, clave para la inclusión social en centros educativos de San José, Costa Rica
by: Carpio Brenes, María de los Ángeles, et al.
Published: (2023) -
Teorías cognitivas del aprendizaje
by: Pozo, Juan Ignacio
Published: (1996) -
Exploración preliminar del aprendizaje colaborativo dentro un entorno virtual / Preliminary study of collaborative learning in a virtual environment
by: Lavigne, Gilles, et al.
Published: (2012) -
Collaborative elearning: an academic experience between the University of Costa Rica and the University of Kansas / Colaboración en línea: una experiencia académica entre la Universidad de Costa Rica y la Universidad de Kansas
by: Quesada Pacheco, Allen
Published: (2011)