University experience of a tutorial action programme during the COVID-19 lockdown in teacher training at a Valencian University (Spain)
Coronavirus disease 2019 (COVID-19) is perceived as the worst modern-times pandemic. This entirely new health situation entailed a new challenge to the education system. To our knowledge, the impact of alternative teaching methods derived from the social distancing imposed by COVID-19 on university...
Główni autorzy: | Martínez-Bello, Vladimir E., Díaz-Barahona, José, Bernabé-Villodre, María del Mar |
---|---|
Format: | Online |
Język: | angielski |
Wydane: |
Universidad de Costa Rica
2021
|
Hasła przedmiotowe: | |
Dostęp online: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/aie/article/view/46793 |
Podobne zapisy
-
Collaborative elearning: an academic experience between the University of Costa Rica and the University of Kansas / Colaboración en línea: una experiencia académica entre la Universidad de Costa Rica y la Universidad de Kansas
od: Quesada Pacheco, Allen
Wydane: (2011) -
Naturaleza de la ciencia y género como temas transversales en cursos de Física I de la UNED de Costa Rica
od: Herrero-Villarreal, Diana, i wsp.
Wydane: (2023) -
Explorando la satisfacción y la insatisfacción del estudiantado universitario en enseñanza remota de emergencia
od: Guiñez-Cabrera, Nataly, i wsp.
Wydane: (2022) -
Experiencias de docentes de la Universidad de Costa Rica en tiempos de pandemia.
od: Cordero Cordero, Teresita
Wydane: (2023) -
Ansiedad, depresión y estrés del estudiantado universitario por la reanudación de clases en época de pandemia
od: da Fonseca, Amândio Jamba Pedro, i wsp.
Wydane: (2021)