University experience of a tutorial action programme during the COVID-19 lockdown in teacher training at a Valencian University (Spain)
Coronavirus disease 2019 (COVID-19) is perceived as the worst modern-times pandemic. This entirely new health situation entailed a new challenge to the education system. To our knowledge, the impact of alternative teaching methods derived from the social distancing imposed by COVID-19 on university...
Egile Nagusiak: | Martínez-Bello, Vladimir E., Díaz-Barahona, José, Bernabé-Villodre, María del Mar |
---|---|
Formatua: | Online |
Hizkuntza: | ingelesa |
Argitaratua: |
Universidad de Costa Rica
2021
|
Gaiak: | |
Sarrera elektronikoa: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/aie/article/view/46793 |
Antzeko izenburuak
-
Collaborative elearning: an academic experience between the University of Costa Rica and the University of Kansas / Colaboración en línea: una experiencia académica entre la Universidad de Costa Rica y la Universidad de Kansas
nork: Quesada Pacheco, Allen
Argitaratua: (2011) -
Naturaleza de la ciencia y género como temas transversales en cursos de Física I de la UNED de Costa Rica
nork: Herrero-Villarreal, Diana, et al.
Argitaratua: (2023) -
Explorando la satisfacción y la insatisfacción del estudiantado universitario en enseñanza remota de emergencia
nork: Guiñez-Cabrera, Nataly, et al.
Argitaratua: (2022) -
Experiencias de docentes de la Universidad de Costa Rica en tiempos de pandemia.
nork: Cordero Cordero, Teresita
Argitaratua: (2023) -
Ansiedad, depresión y estrés del estudiantado universitario por la reanudación de clases en época de pandemia
nork: da Fonseca, Amândio Jamba Pedro, et al.
Argitaratua: (2021)