Master of TESOL students’ conceptions of assessment: questioning beliefs
The current descriptive study investigates the conceptions of a group students (pre-service and in-service teachers) enrolled in a Master of TESOL (Teaching English to Speakers of Other Languages) at La Trobe University, Australia, have of assessment in the context of English language teaching. This...
Hoofdauteurs: | Martínez Marín, Juan Diego, Mejía Vélez, Maria Camila |
---|---|
Formaat: | Online |
Taal: | Engels |
Gepubliceerd in: |
Universidad de Costa Rica
2021
|
Onderwerpen: | |
Online toegang: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/aie/article/view/46782 |
Gelijkaardige items
-
Seguimiento al Proyecto ED 3259 Preparándonos para la prueba de admisión de la UCR y lecciones aprendidas en el período 2017-2018.
door: Francis Salazar, Susan, et al.
Gepubliceerd in: (2020) -
Pre-exámenes como una estrategia didáctica en los cursos de Física / Sample test as a teaching strategy in Physics courses
door: Morales Ríos, Herbert
Gepubliceerd in: (2010) -
La evaluación formativa en un contexto de renovación pedagógica: Prácticas al servicio del éxito
door: Valdivia Yábar, Silvia Verónica, et al.
Gepubliceerd in: (2020) -
Análisis de las metodologías de evaluación de los programas de formación en base a competencias / Analysis of the assessment methodologies of the formation programs based on competencies
door: Barra Salazar, Ana María, et al.
Gepubliceerd in: (2013) -
Ecoanálisis como puerta de entrada a la decodificación de lo cotidiano: hacia una educación posible / Ecoanalytic approaches as entry points towards decoding the quotidian: envisioning possibilities in education
door: Chavarría González, María Celina, et al.
Gepubliceerd in: (2006)