La participación social en la reforma educativa en México 2012-2018
This essay examines how participation in schools was formulated in the educational reform undertaken in Mexico in 2012-2018. The intention is to know some of the main implications derived from its conception as a means to strengthen public, secular and free education, to ensure greater equity in acc...
المؤلف الرئيسي: | Zurita Rivera, Ursula |
---|---|
التنسيق: | Online |
اللغة: | الإسبانية |
منشور في: |
Universidad de Costa Rica
2020
|
الموضوعات: | |
الوصول للمادة أونلاين: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/aie/article/view/43673 |
مواد مشابهة
-
Crisis de la reforma educativa argentina en un contexto neoliberal. Los handicaps de la inclusión educativa y laboral juvenil / Crisis of the argentinean educational reform in the neoliberal context. The handicaps of the educational and laboral...
حسب: Aparicio, Pablo Christian
منشور في: (2011) -
Investigaciones de las representaciones sociales del medio ambiente en Brasil y México / Researches of social representations of environmental in Brazil And Mexico
حسب: Calixto Flores, Raúl
منشور في: (2013) -
Prácticas de investigación sobre formación moral en México: meta-análisis de un estado del conocimiento / Research practices on moral education: meta-analysis of a state of knowledge
حسب: Yurén, Teresa, وآخرون
منشور في: (2014) -
El docente de secundaria ante las reformas educativas en México. De apóstol a empleado desechable
حسب: Lozano Andrade, Inés, وآخرون
منشور في: (2018) -
Formación profesional de la Gastronomía en instituciones públicas en México / Gastronomic professional training in Mexico's public schools
حسب: Muñoz Muñoz, Irma, وآخرون
منشور في: (2012)