Modelación dialéctica de la estadística desde el enfoque histórico cultural: El objeto de estudio y su medición
This essay proposes a dialectic modeling of the concepts of statistics in a historical genetic perspective based on the method of ascending from the abstract to the concrete. The purpose of this work is to guide the teaching and learning process of the statistical concepts in the introductory course...
Κύριος συγγραφέας: | Umaña Carrillo, Roy |
---|---|
Μορφή: | Online |
Γλώσσα: | Ισπανικά |
Έκδοση: |
Universidad de Costa Rica
2019
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/aie/article/view/37069 |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
La perspectiva histórico-cultural y la educación especial: contribuciones iniciales y desarrollos actuales / Historical –cultural perspective and the special education: early contributions and current developments
από: Mitjáns Martínez, Albertina
Έκδοση: (2009) -
El enfoque histórico cultural en el estudio del desarrollo humano: para una praxis humanista / Cultural historical paradigm in studies about human development: an approach to praxis
από: Fariñas León, Gloria
Έκδοση: (2009) -
La innovación docente: reflexiones a partir del enfoque histórico cultural / The teaching innovation: reflections from the historical-cultural approach
από: González García, Victoria
Έκδοση: (2012) -
La persona en el enfoque histórico cultural./
από: Arias Beatón, Guillermo
Έκδοση: (2005) -
Las estrategias de aprendizaje. Radiografías necesarias para su comprensión / The strategies of learning. X-ray necessary for their understanding
από: Pérez Martínez, Armenio
Έκδοση: (2009)