Organic chemistry basic concepts teaching in students of large groups at Higher Education and Web 2.0 tools
A large group together with the fact that organic chemistry is commonly regarded as difficult creates challenges for the instructor. In this paper we describe the evaluation of the effectiveness of implementing Web 2.0 tools in organic chemistry lecture on students' understanding of basic conce...
主要な著者: | Romero, Rosaura M., Vidal Espinoza, Leonidas O., Ramírez Hernández, Darinka |
---|---|
フォーマット: | Online |
言語: | スペイン語 |
出版事項: |
Universidad de Costa Rica
2019
|
主題: | |
オンライン・アクセス: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/aie/article/view/35589 |
類似資料
-
Las bitácoras electrónicas, o blogs, y su utilización para el desarrollo de la competencia comunicativa: síntesis de una experiencia en la formación de docentes de educación primaria / Electronic blogs and their effectiveness for the development of...
著者:: Solano Córdoba, Olga Ligia
出版事項: (2010) -
Web-Based Learning (WBL): a challenge for foreign languaje teachers
著者:: Quesada Pacheco, Allen
出版事項: (2005) -
Cruzando el umbral de la INTERNET : un manual instructivo /
著者:: Tennant, Roy
出版事項: (1995) -
Internet y educación: aprendiendo y enseñando en los espacios virtuales /
著者:: Rey Valzacchi, Jorge
出版事項: (1998) -
GGI Programming on the world wide web
著者:: Gundavaram, Shishir
出版事項: (1996)