Organic chemistry basic concepts teaching in students of large groups at Higher Education and Web 2.0 tools
A large group together with the fact that organic chemistry is commonly regarded as difficult creates challenges for the instructor. In this paper we describe the evaluation of the effectiveness of implementing Web 2.0 tools in organic chemistry lecture on students' understanding of basic conce...
Auteurs principaux: | Romero, Rosaura M., Vidal Espinoza, Leonidas O., Ramírez Hernández, Darinka |
---|---|
Format: | Online |
Langue: | espagnol |
Publié: |
Universidad de Costa Rica
2019
|
Sujets: | |
Accès en ligne: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/aie/article/view/35589 |
Documents similaires
-
Las bitácoras electrónicas, o blogs, y su utilización para el desarrollo de la competencia comunicativa: síntesis de una experiencia en la formación de docentes de educación primaria / Electronic blogs and their effectiveness for the development of...
par: Solano Córdoba, Olga Ligia
Publié: (2010) -
Web-Based Learning (WBL): a challenge for foreign languaje teachers
par: Quesada Pacheco, Allen
Publié: (2005) -
Cruzando el umbral de la INTERNET : un manual instructivo /
par: Tennant, Roy
Publié: (1995) -
Internet y educación: aprendiendo y enseñando en los espacios virtuales /
par: Rey Valzacchi, Jorge
Publié: (1998) -
GGI Programming on the world wide web
par: Gundavaram, Shishir
Publié: (1996)