Consciousness raising tasks for the learning of grammar in high school English language classrooms
From the pedagogical mediation of English grammar, many instructors heavily rely on textbooks, but many textbooks promote memorization instead of conscious use of grammar. Based on this premise, this article aims to evaluate the effectiveness of Consciousness Raising Grammar Tasks as a strategy to t...
Główni autorzy: | Salazar Miranda, Jean Pool, Quesada Fallas, Estefany, Rojas Blanco, Massiel, Barrantes Salas, Dayana, Madrigal Alfaro, Luis Diego, Vargas Vásquez, José Miguel |
---|---|
Format: | Online |
Język: | angielski hiszpański |
Wydane: |
Universidad de Costa Rica
2018
|
Hasła przedmiotowe: | |
Dostęp online: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/aie/article/view/34330 |
Podobne zapisy
-
Evaluación de un curso de gramática del Inglés: insumo para la investigación / Evaluation of an english grammar course: springboard for research
od: Hasbún Hasbún, Leyla
Wydane: (2007) -
Consciousness-raising tasks for the mediation of text structure, cohesion, and coherence in essay writing
od: Rojas Vargas, Ana Lucía, i wsp.
Wydane: (2020) -
Paradigmas disciplinares que sustentan la enseñanza de la gramática de profesores en formación
od: Cisternas Fierro, Irsa
Wydane: (2016) -
Las creencias de partida del profesorado en formación en la Enseñanza del Español como Lengua Extranjera (ELE) sobre la gramática
od: Villalba Martínez, Félix, i wsp.
Wydane: (2017) -
Esbozo de una nueva gramática de la lengua española
Wydane: (1989)