Consciousness raising tasks for the learning of grammar in high school English language classrooms
From the pedagogical mediation of English grammar, many instructors heavily rely on textbooks, but many textbooks promote memorization instead of conscious use of grammar. Based on this premise, this article aims to evaluate the effectiveness of Consciousness Raising Grammar Tasks as a strategy to t...
主要な著者: | Salazar Miranda, Jean Pool, Quesada Fallas, Estefany, Rojas Blanco, Massiel, Barrantes Salas, Dayana, Madrigal Alfaro, Luis Diego, Vargas Vásquez, José Miguel |
---|---|
フォーマット: | Online |
言語: | 英語 スペイン語 |
出版事項: |
Universidad de Costa Rica
2018
|
主題: | |
オンライン・アクセス: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/aie/article/view/34330 |
類似資料
-
Evaluación de un curso de gramática del Inglés: insumo para la investigación / Evaluation of an english grammar course: springboard for research
著者:: Hasbún Hasbún, Leyla
出版事項: (2007) -
Consciousness-raising tasks for the mediation of text structure, cohesion, and coherence in essay writing
著者:: Rojas Vargas, Ana Lucía, 等
出版事項: (2020) -
Paradigmas disciplinares que sustentan la enseñanza de la gramática de profesores en formación
著者:: Cisternas Fierro, Irsa
出版事項: (2016) -
Las creencias de partida del profesorado en formación en la Enseñanza del Español como Lengua Extranjera (ELE) sobre la gramática
著者:: Villalba Martínez, Félix, 等
出版事項: (2017) -
Esbozo de una nueva gramática de la lengua española
出版事項: (1989)