Educación intercultural bilingüe en La Araucanía (Chile): Entre la inclusión y el nacionalismo minoritario
This essay reflects on the stances that emerge around the bilingual intercultural education in La Araucania, making clear the shades that are implicit in these ones. In the nineties, in a context in which the indigenous rights are beginning to be recognized at a national and international level, the...
Hoofdauteur: | Cisternas Irarrázabal, César |
---|---|
Formaat: | Online |
Taal: | Spaans |
Gepubliceerd in: |
Universidad de Costa Rica
2018
|
Onderwerpen: | |
Online toegang: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/aie/article/view/33146 |
Gelijkaardige items
-
Percepción de la exposición a acentos del idioma inglés y su producción por parte de estudiantes universitarios
door: Charpentier-Jiménez, William
Gepubliceerd in: (2019) -
Reflexiones de invierno /
door: Vigil Oliveros, Nila
Gepubliceerd in: (2011) -
Reflexiones para consolidar la ética intercultural a través de la educación intercultural / Meditate to consolidate the intercultural ethics to inclination of the intercultural education
door: Zambrano van Beverhoudt, Egilde, et al.
Gepubliceerd in: (2008) -
Educación intercultural del estudiante universitario: el enfoque de formación humanístico intercultural / Intercultural education of university student: a humanistic-intercultural training approach
door: Cabrera Ruiz, Isaac Iran, et al.
Gepubliceerd in: (2013) -
A case study in the acquisition of three types of morphemes in English by a bilingual child
door: Quesada Pacheco, Allen
Gepubliceerd in: (2016)