Educación intercultural bilingüe en La Araucanía (Chile): Entre la inclusión y el nacionalismo minoritario
This essay reflects on the stances that emerge around the bilingual intercultural education in La Araucania, making clear the shades that are implicit in these ones. In the nineties, in a context in which the indigenous rights are beginning to be recognized at a national and international level, the...
المؤلف الرئيسي: | Cisternas Irarrázabal, César |
---|---|
التنسيق: | Online |
اللغة: | الإسبانية |
منشور في: |
Universidad de Costa Rica
2018
|
الموضوعات: | |
الوصول للمادة أونلاين: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/aie/article/view/33146 |
مواد مشابهة
-
Percepción de la exposición a acentos del idioma inglés y su producción por parte de estudiantes universitarios
حسب: Charpentier-Jiménez, William
منشور في: (2019) -
Reflexiones de invierno /
حسب: Vigil Oliveros, Nila
منشور في: (2011) -
Reflexiones para consolidar la ética intercultural a través de la educación intercultural / Meditate to consolidate the intercultural ethics to inclination of the intercultural education
حسب: Zambrano van Beverhoudt, Egilde, وآخرون
منشور في: (2008) -
Educación intercultural del estudiante universitario: el enfoque de formación humanístico intercultural / Intercultural education of university student: a humanistic-intercultural training approach
حسب: Cabrera Ruiz, Isaac Iran, وآخرون
منشور في: (2013) -
A case study in the acquisition of three types of morphemes in English by a bilingual child
حسب: Quesada Pacheco, Allen
منشور في: (2016)